Tehnologii

Scanner intraoral Medit i500

Beneficiile amprentei digitale se concretizeaza intr-un diagnostic corect, un tratament eficient si o experienta mult mai confortabila pentru pacient.

Tomograf dentar CBCT

CBCT utilizeaza un fascicul conic de raze X, iar tomografia este realizata printr-o singura rotire a scanerului in jurul pacientului.

Biolase Epic X

Fara durere, tratament confortabil, chirurgie dentara eficienta si albire dentara rapida.

VDW Gold Reciproc

VDW Gold Reciproc este un endomotor cu apex locator integrat, de inalta performanta.

Kavo Scan eXam One

KaVo Scan eXam One proceseaza imaginile captate din cavitatea intraorala prin intermediul placilor fosforice.

KIT FOTOGRAFIE PROFESIONALĂ JAKOBI DENTAL

Jakobi Dental este un kit de fotografie profesională care permite observarea în detaliu a celor mai mici probleme dentare. Pentru rezultate excelente, un aparat de fotografie profesional este necesar.

Philips Sonicare AirFloss Ultra

Cea mai simpla solutie pentru o curatare interdentara eficienta.

Advanced platelet Rich Fibrin

A-PRF reprezinta ultima tehnologie in chirurgia dentara si implantologie.

Philips White Zoom

Albirea dentara profesionala este realizata numai in cabinetul stomatologic, sub supravegherea medicului stomatolog.

Autoclav Europa B EVO 24

Europa B Evo 24 permite sterilizarea instrumentelor.

Masina Hydrim

Necesara pentru spalarea si dezinfectarea instrumentarului.

Lampa chirurgicala

Aparat pentru dezinfectat aerul - MidasAnAir

Aparat pentru dezinfectat aerul

Autoclav Statim 2000

Autoclavul Statim 2000 sterilizează instrumentele stomatologice din clinica noastră conform celor mai înalte standarde la nivel internațional.

Implanteo LED® motor pentru implantologie și chirurgie

A fost creat cu atenție Implanteo LED® motorul pentru implantologie și chirurgie, cu scopul de a vă oferi un ajutor de încredere în timpul procedurilor chirurgicale.

Heliodent Plus Dentsply Sirona

Clinica Stelidental utilizează aparatul de radiologie de ultimă generație Heliodent Plus Dentsply Sirona pentru realizarea radiografiilor retro-alveolare, cu o emisie minimă de radiații.

Ultradent™ VALO™ Grand LED Curing Light

Lampa de polimerizare VALO Grand dispune de toate caracteristicile pe care le-ați apreciat la echipamentele de lămpi de polimerizare VALO, dar cu o lentilă mai mare.

MICROSCOP ENDODONTIC PRIMA DNT LABOMED

Tehnologie avansată ce aduce tratamentele de canal mai aproape de succes, eliminând riscul de retratament.

SISTEM DE ASPIRAȚIE EXTRAORALĂ

Această tehnică este utilizată în stomatologie pentru a reduce riscul de transmitere a bacteriilor între personalul medical și pacienți prin aspirarea și purificarea aerosolilor bacterieni.

PERIOTEST M

Cel mai bine vândut instrument din lume pentru măsurarea osseointegrării și sănătății dinților naturali.