Articole   -   Tehnologii

Stomatologie laser în Brăila - fără durere

Stomatologie laser in Braila- fara durere

Stomatologia contemporană utilizează terapii moderne, foarte eficiente şi minim invazive, care asigură confortul maxim al pacienţilor şi succesul tratamentelor stomatologice.

Alături de digitalizarea tehnologiilor medicinei dentare, utilizarea laserului dentar a condus la schimbarea percepţiei medicilor şi pacienţilor asupra medicinei dentare.

Laserul şi stomatologia

În secolul 21, terapiile şi intervenţiile laser au devenit o realitate binefăcătoare, ce a dus la revoluţionarea medicinei stomatologice.

Revoluţia calităţii actului medical a avut ca ecou schimbarea percepţiei pacienţilor despre stomatologie, în general.

Astăzi, nimic din clinicile stomatologice moderne nu mai aminteşte de vechile cabinete stomatologice, în care cei mai mulţi dintre noi am căpătat fobie de stomatolog.

Principala problemă a pacienţilor în trecut era durerea la dentist. Această teamă permanentă de durere a dăunat sănătăţii orale a multora, ducând la neefectuarea controalelor regulate odată la 6 luni şi chiar evitarea consulturilor la nevoie. Practic, în trecut, dentistul era de temut, iar cei mai mulţi pacienţi ajungeau doar în stare gravă, de urgenţă.

Evoluţia tehnologică şi medicală a condus la noi descoperiri şi noi tehnologii şi tehnici de tratament, menite să îmbunătăţească calitatea actului medical şi să elimine fobia de stomatolog, pentru totdeauna.

Principalul factor în eliminarea fobiei de stomatolog este reducerea sau chiar eliminarea durerii. Iar în acest sens, laserul joacă un rol determinant.

Stomatologie laser Brăila

Poţi găsi stomatologie laser în Brăila, în clinica dentară Stelidental, unde aplicarea tehnologiilor moderne este parte din menţinerea valorilor şi viziunii clinicii noastre.

Evoluția tehnicilor şi a informațiilor este asimilată continuu, pentru calitatea premium a tratamentelor stomatologice realizate în clinica noastră stomatologică.

Stomatologie laser in Braila- fara durere

Îmbunătăţirea continuă a serviciilor medicale este premisa succesului şi a satisfacerii depline a nevoilor pacienţilor.

EPIC™ X , laserul din dotarea clinicii Stelidental, este cea mai recenta inovație cu laser de la BIOLASE®.

Reprezintă rezultatul a peste 30 de ani de inginerie şi inovație BIOLASE® şi este singurul laser dezvoltat de BIOLASE exclusiv pentru stomatologie.

BIOLASE revoluționează continuu stomatologia și chirurgia BMF. Sunt specializați în dezvoltarea, producerea şi comercializarea de lasere, pentru a oferi tratamente biologice care elimină durerea şi sunt mai sigure pentru pacienți.

• Tratarea parodontozei cu laserul Epic X este cea mai nouă metodă în tratamentele pentru bolile parodontale, deoarece este minim invazivă si aduce îmbunătăţiri rapide, rezultatele fiind eficiente și de durată.
  • EPIC™ X este  soluția ideală pentru albirea dinților fără durere. Studiile au arătat că într-o singură ședință de doar 20 de minute se poate obține o albire a dinţilor între 4 si 6 nuanțe.
  • Mai rapid decât orice alt sistem de albire de cabinet, dar, cel mai important, fără afectarea smaltului şi fără sensibilitate dentară.
  • EPIC™ X taie țesuturile moi curat, cu hemostază şi confort ridicat pentru pacient.
  • Terapia durerii este o opţiune foarte apreciată de către pacienţi şi medici deopotrivă.

Beneficiile laserului în stomatologie

• Tratamente fără durere - eliminarea necesităţii anesteziei locale sau reducerea considerabilă a cantităţii de anestezic, în cazul intervenţiilor complexe.
  • Evitarea utilizării temutei freze dentare (vibraţiile neplăcute, zgomotul şi supraîncălzirea ţesuturilor din zona tratată).
  • Reducerea sângerării în timpul intervenţiilor chirurgicale, datorită efectului de cauterizare instantanee asupra vaselor de sânge.
  • Timp de recuperare mult mai scurt.
  • Precizia operaţiilor este mai ridicată; astfel, se reduce riscul lezării accidentale a ţesuturilor învecinate.
  • Sterilizarea câmpului operator datorită fasciculului puternic de energie pe care laserul îl emite. În acest fel, riscul infecţiilor bacteriene este mai redus.
  • Şanse mai mari de succes al tratamentelor, pe termen lung.
  • Evitarea apariţiei fobiei de stomatolog.

Te aşteptăm în clinica STELIDENTAL, ca să beneficiezi de tratamente premium de stomatologie laser în Brăila, fără durere, în condiţii moderne.

Programează-te acum