Articole   -   Tehnologii

Clinică stomatologică în Brăila - Tehnologii de top

Clinică stomatologică în Brăila

Clinica STELIDENTAL și-a construit o reputaţie de elită prin modul profesionist de rezolvare promptă a nevoilor pacienţilor săi şi un foarte bun renume datorită pacienţilor mulţumiţi de succesul tratamentelor.

Dar ceea ce ne diferenţiază cu adevărat este motorul acţiunilor noastre: pasiunea pentru zâmbete sănătoase, medicină de calitate şi corectitudine. Stelidental îţi stă la dispoziţie ori de câte ori ai nevoie de o clinică stomatologică în Brăila.

Atunci când vei intra în clinică şi vei fi întâmpinat cu un cald “Bun venit la Stelidental!”, trebuie să ştii că vei fi tratat în cel mai bun mod posibil, pentru că vrem să îţi oferim cea mai bună experiență pe scaunul unui medic stomatolog.

În cadrul Stelidental, o modernă clinică stomatologică din Brăila, calitatea actului medical este susţinută de tehnologiile avansate utilizate.

Tehnologii de top – din respect pentru pacienţi

Am dotat clinica cu echipamente moderne, tehnologii noi, pentru a asigura fiecărui pacient în parte:

• Tratamente stomatologice corecte, complete, de succes.

Pentru că diagnosticul corect este condiţia absolut necesară a oricărui tratament de succes, clinica noastră are în dotare un performant COMPUTER TOMOGRAF CU FASCICUL CONIC KAVO OP 3D PRO, pentru siguranţa oricărei intervenţii stomatologice efectuate de către medicii noştri.

Radiologie Braila

Noile echipamente de imagistică dentară digitală reprezintă următorul nivel al radiologiei clasice, evidenţiindu-se prin reducerea cu până la 90% a dozei de radiaţii şi îmbunătăţirea calităţii imaginilor rezultate.

Atunci când vrei mai mult decât o clinică stomatologică în Brăila, o clinică multidisciplinară, dar şi radiologie, alege Stelidental.

Tomografia computerizată cu fascicul conic (CBCT) este apanajul stomatologiei avansate, moderne şi sigure.

Una dintre cele mai minuţioase şi importante specializări ale medicinei dentare este endodonţia, ce necesită o atenţie foarte mare, pentru evitarea riscurilor.

Microscop dentar Braila

MICROSCOPUL ENDODONTIC elimină cu până la 90 % din riscurile ce pot duce la eșecul tratamentelor endodontice. Acesta reprezintă vârful tehnologiei utilizate în prezent în endodonţie, împreună cu APEX LOCATOR, dispozitiv electronic ce stabileşte exact poziția apexului (vârful rădăcinii) și astfel determină lungimea canalului radicular.

Tratamente simple, precum albirea dentară, pot provoca daune dintelui atunci când sunt efectuate în mod necorespunzător, fără supraveghere medicală şi cu produse neprofesionale. Am dotat clinica noastră cu LAMPA DE ALBIRE PHILIPS ZOOM, recunoscută în plan mondial pentru efectul său rapid de albire, în condiţii de siguranţă deplină pentru pacient şi cu rezultate durabile.

• Intervenţii chirurgicale minim-invazive şi nedureroase, cu conservarea ţesuturilor sănătoase, în condiţii de maximă siguranţă.

LASERUL STOMATOLOGIC este principalul star al tratamentelor moderne de medicină dentară.

Stomatologie avansata Braila - laser

EPIC™ X, laser performant produs de BIOLASE, cea mai importantă companie în domeniu, duce confortul pacientului la un nou nivel. Elimină durerea, inflamația şi edemul. Asigură intervenţii chirurgicale stomatologice fără durere, fără sângerare, cu vindecare rapidă.

Determină precizia maximă a oricărei intervenţii şi a oricărui tratament stomatologic, evitarea infecţiilor prin sterilizarea zonei şi confortul pacientului, datorită rapidităţii procedurii şi lipsei durerii.

Utilizăm una dintre cele mai avansate tehnologii de obținere a unor formule terapeutice din proteine recoltate din sângele pacientului, utilizând CENTRIFUGA PRF DUO. Când corpul uman este rănit, se ajută el însuşi prin producerea de proteine ​​care accelerează vindecarea rănilor şi care stimulează procesul de regenerare.

Stelidental Braila -Tehnologii avansate

Centrifuga PRF are ca rol separarea plasmei conţinând aceste proteine din sânge. Terapia A-PRF îmbunătăţeşte rezultatul procedurilor chirurgicale orale ale ţesuturilor moi, reduce timpul de vindecare, reduce durerea şi inflamaţia, scade disconfortul şi îmbunătăţeşte experienţa generală a pacientului.

• Condiţii igienice, sterile, pentru tratamente fără risc de contaminare încrucişată.

Asigurăm pacienţilor noştri condiţii sterile şi un aer curat.

APARATUL NOSTRU PENTRU DEZINFECTAREA AERULUI este un dispozitiv cu flux concentrat de radiații UV, ce împiedică răspândirea epidemiilor și elimină mirosurile neplăcute de natură organică. Aerul din încăpere este dezinfectat până la 99% iar mirosurile specifice unui cabinet dentar sunt complet eliminate.

Stomatologie Braila- mediu steril, dezinfectat

Detaliile contează. Instrumentarul steril este o condiţie esenţială a siguranţei actului medical şi a evitării infecţiilor încrucişate. Echipamente de cea mai înaltă calitate asigură curăţarea şi sterilizarea instrumentarului:

-        AUTOCLAV EUROPA B EVO24;

AUTOCLAV STATIM 2000;

-        MAȘINA AUTOMATĂ DE SPĂLAT ȘI DEZINFECTAT INSTRUMENTAR HYDRIM.

• Mediu modern, confortabil şi plăcut.

Am amenajat clinica într-un stil modern, cu mobilier confortabil, dar aspectul nu este totul. Ne dorim să tratăm pacienţii aşa cum am vrea noi să fim trataţi, astfel încât în clinica noastră veţi fi întâmpinat de arome subtile, relaxante.

APARATUL PROFESIONAL DE AROMATIZARE IMKER AROMALUX M02 este aliatul nostru în crearea unei atmosfere plăcute.

În clinica STELIDENTAL vei beneficia de tehnologii noi, ce sporesc calitatea actului medical şi confortul pacienţilor noştri.

Stomatologie Braila - tehnologiie avansate

Succesul clinicii noastre se oglindeşte în sănătatea şi mulţumirea ta, ca pacient la nostru.

Programează-te acum