Articole   -   General

Măsuri de protecție în situația pandemică actuală

clinică stomatologică în Brăila

Clinica stomatologică în Brăila dorește să asigure siguranța pacienților și a personalului. Având în vedere situația pandemică actuală, am pus în aplicare o serie de măsuri de protecție.

Printre acestea se numără o igienizare sporită a tuturor suprafețelor, mănuși pentru toți membrii personalului și măști de protecție pentru cei care au de-a face cu pacienții.

Înțelegem că unele persoane pot ezita să viziteze o clinică dentară în această perioadă, dar dorim să te asigurăm că luăm toate măsurile de precauție posibile pentru a menține toată lumea în siguranță și sănătoasă.

Purtarea mănușilor și a măștilor de protecție în clinică

În calitate de pacient, este important să cunoașteți procedurile standard ale clinicii, pentru a te proteja împotriva expunerii la bacterii și alți contaminanți. Una dintre cele mai simple modalități de a minimiza riscul este purtarea mănușilor și a măștilor de protecție, atunci când te afli în clinică.

Personalul clinicii va folosi întotdeauna mănuși atunci când intră în contact cu pacienții, dar poți lua măsuri suplimentare pentru a te proteja, tocmai prin purtarea mănușilor de protecție.

În mod similar, purtarea unei măști va ajuta la împiedicarea răspândirii virușilor respiratorii și a altor contaminați din aer.

Este important să înțelegi motivul pentru care acestea sunt folosite, astfel încât să te poți proteja pe tine și pe cei din jur.

Înțelegem că situația pandemică actuală a acaparat în întregime normalitatea, felul în care ne-am trăit viața până acum trei ani de zile și că aceste schimbări au avut un impact puternic asupra noastră, însă important este să respectăm normele de siguranță și protecție, pentru a putea trece mult mai ușor peste aceste timpuri.

În definitiv, toți așteptăm să ne întoarcem la normalitate, nu-i așa?

clinică stomatologică în Brăila

Dezinfectarea sporită a tuturor suprafețelor și echipamentelor după fiecare pacient

Este important să se dezinfecteze toate suprafețele și echipamentele după fiecare pacient. O modalitate de a îmbunătăți acest proces este prin utilizarea unui sistem de dezinfecție automatizat.

Acest sistem utilizează un dezinfectant chimic care automatizează curățarea și dezinfectarea tuturor suprafețelor dure și a echipamentelor.

Este important să se folosească în clinică un astfel de sistem pentru a ne asigura că toate suprafețele sunt dezinfectate în mod corespunzător. contaminarea poate apărea atunci când nu sunt respectate protocoalele adecvate, ceea ce poate expune pacienții la riscul de infectare. Folosirea unui sistem de dezinfecție automatizat ajută la minimizarea șanselor de contaminare.

Reprogramări în cazul unei răceli prezente

După cum știm cu toții, atunci când ne simțim rău, cel mai bine este să o luăm ușor și să ne odihnim. Acest lucru este deosebit de important dacă sunteți răcit, deoarece forțarea poate duce la agravarea simptomelor. Din păcate, acest lucru înseamnă că, uneori, sarcinile de rutină, cum ar fi vizita la dentist, trebuie reprogramate. Medicul stomatolog va primi solicitarea și va rezerva o altă ședință, în cel mai scurt interval de timp.

Purtarea echipamentelor de protecție

În calitate de pacient, este posibil să te întrebi de ce medicul stomatolog poartă mască, echipament și mănuși. Echipamentul de protecție este purtat în clinică din mai multe motive:

• pentru a proteja pacientul de un potențial pericol;
  • pentru a proteja medicul dentist de o potențială expunere la infecții;
  • pentru a reduce răspundirea infecției.

Medicii din clinica stomatologica Stelidental, în Brăila, își iau foarte în serios responsabilitatea de a-și proteja pacienții și poartă întotdeauna acest echipament de protecție adecvat, atunci când oferă tratament. Înțelegând de ce este necesar echipamentul, te poți simți încrezător că medicul dentist ia toate măsurile de precauție necesare pentru a siguranța ta.

Înțelegem că, așa cum probabil îți amintești, lumea stomatologiei era conturată într-un alt mod, sub o altă imagine, însă prezentul ne obligă să punem mare accent pe aceste norme de igienizare, protecție și siguranță, mai mult ca niciodată.

Clinica stomatologică Stelidental în Brăila se concentrează pe tot ceea ce este mai bun pentru pacienți, tocmai din acest motiv ne îngrijim de toate detaliile în ceea ce privește măsurile de protecție și de siguranță în timpul tratamentelor.

Vino doar să te convingi! Solicită chiar astăzi o programare!