Dinți îngălbeniți?

Îngălbenirea dinților

Îngălbenirea dinților reprezintă o problemă foarte comună, care împiedică multe persoane să zâmbească larg, conștiente fiind de acest defect.

Colorarea dinților poate fi uniformă sau pot apărea anumite pete sau linii pe smalț. Zonele colorate pot avea o densitate sau o porozitate diferită de cea a unui smalț normal, datorită infiltrării unor substanțe în pelicula de sub smalț.

Smalțul este aproape translucid, dentina fiind de fapt cea care determină culoarea dinților.

Cauzele îngălbenirii dinților

Culoarea dinţilor este influențată atât de obiceiurile alimentare, cât și de cele nealimentare. Principalele cauze ale coloraţiei dentare sunt următoarele:

• Bagajul genetic. Culoarea dinților este stabilită genetic;
  • Înaintarea în vârstă. Peste vârsta de 50 de ani, începe un proces de modificare a culorii dinților;
  • Fumatul. Gudronul și nicotina din fum au potențialul de a îngălbeni smalțul dentar, dar favorizează și alte afecțiuni orale, precum parodontoza;
  • Igiena dentară precară determină persistența plăcii bacteriene și formarea depozitelor de tartru dentar;
  • Consumul de cafea, ceai, vin roşu, sucuri de afine sau sfeclă roşie pătează dinții, dacă nu este urmat, la scurt timp, de igienizarea dentară;
  • Excesul de fluor poate păta smalțul dentar. Consumul supradozat de fluor conduce la afecţiunea numită fluoroză, aceasta manifestându-se prin apariţia unor pete/striuri albe pe suprafaţa dinţilor.;
  • Anumite tratamente medicamentoase, efectuate în perioada de formare a dinților (tetraciclină și amoxicilină);
  • Afecțiuni generale, precum bolile de sânge sau unele afecţiuni hepatice;
  • Tratamente precum chimioterapia, antihistaminicele, antipsihoticele, radioterapia.
  • Traumatismele dentare cauzează discromia dentară.

Dinții albi – zâmbet strălucitor!

Zâmbetul e cartea ta de vizită! O carte de vizită care nu poate fi dată nimănui, din cauză că nu este arătoasă, este similară cu multe zâmbete amânate. Neputința de a zâmbi sau a râde nu este benefică pentru sănătatea noastră emoțională și creează un stigmat social.

Atunci când zâmbim și râdem, ne exprimăm de fapt bucuria, fericirea, mulțumirea, aprecierea. Constrângerea liberei exprimări a sentimentelor duce la blocaje emoționale și la lipsa încrederii în sine.

Transformarea zâmbetului duce la transformarea întregii fizionomii. Zâmbetul alb înfrumusețează orice tip de fizionomie.

Albirea profesională a dinților

Dinții îngălbeniți se pot albi, în deplină siguranță și cu cele mai bune rezultate, în clinica stomatologică Stelidental din Brăila.

Există soluții profesionale de albire dentară, care nu dăunează danturii pe termen lung, ci doar transformă zâmbetul.

Soluții de albire a dinților

• Periajul dentar profesional. Prima soluție, cea mai simplă și cea mai la îndemână, dar care albește doar dinții îngălbeniți la un nivel superficial.
  • Detartrajul dentar. Este cel de-al doilea pas, atunci când periajul profesional nu albește dinții suficient. Acesta presupune îndepărtarea tartrului dentar și a plăcii bacteriene.
  • Albirea profesională. În cadrul clinicii Stelidental, beneficiezi de cele mai avansate tratamente de albire dentară:

·        Albirea dentara cu laser

·        Albirea dentara folosind aparatul Philips White Zoom. Mai multe aici

Albirea dentară este o procedură simplă, repetată la nevoie, ce îți transformă foarte ușor fizionomia!

Te așteptăm în clinica STELIDENTAL, pentru tratamente sigure și moderne de albire dentară.

Zâmbește cu încredere!